Geen geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wawahoe

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Ik heb vandaag mijn pc geformateerd, ik ging alle drivers downloaden. Alleen heb ik wat problemen met de sound driver. Ik heb de driver van m'n laptop de website gedownload (Acer website, acer aspire 1640), alleen dan krijg ik de error "Cann't find Match Realtek HDAudio Inf File !". Dit is nooit eerder gebeurd. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Dit is erg irritant, niet alleen maar omdat ik nu geen geluid heb, maar ik nu ook in plaats van de windows error geluid een heel luid piep geluid krijg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi..

Ik heb de titel van je vraag aangepast.Alleen "Probleem" als titel zegt niet zoveel.

Succes met je vraag.

Dankjewel, maar zoals ik al zei ik heb al die dingen al geprobeerd, lukt nog steeds niet. Erg vreemd.

Moet je niet eerst de chipset drivers installeren dan de audio?

Ook al gedaan. Misschien moet ik anders windows weer opnieuw installeren, al denk ik niet dat dat veel zou helpen

Edit: Ik heb gehoord dat er een soort van hotfix ofzo nodig is? UAA ofzo. Waar kan ik het downloaden for XP SP3?

Second Edit: Gefixd, ik had de driver voor iets gedownload via apparaat beheer, dat installeerde de hotfix en daarna lukte de download voor de audio.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan