Geen geluid !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedro108

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
Hoi.

Mijn vraag is de volgende:Ik heb bij mijn dochter mijn vorige cisco 8455DVB HD PVR aangesloten en we krijgen geen geluid over haar home-cinema set een JVC TH-R3.
Ik heb het geheel als volgt aangesloten:Vanaf de decoder loopt een scartkabel rechtstreeks naar de tv(EXT-1) een 2e scart loopt vanaf de decoder naar de (L2 input/output) van de home-cinema.Vervolgens loopt er een scart vanaf de home-cinema (L1 input/output) naar de tv(EXT-2) Verder is de decoder OPTICAL verbonden met de home-cinema.Bij het afspelen van een DVD/CD heb ik gewoon geluid,ook de radio geen probleem.Maar zetten we de decoder aan dan hebben we wel beeld maar geen geluid.Wie o wie kan ons helpen met een goede oplossing of advies.

PS: De tv is een JVC LT-37S60BU

BVD en Groet: Piet

bij de instalatie kan het zijn dat niet alle bestanden zijn gekopyeert en het audio bestand er niet is als dat het niet is kun je het beste het stuurprograma opnieuw te instaleren

Volgens mij is dit de beste opstelling:
Cisco en de cinemaset beide via eigen scart naar de tv(beter nog hdmi indien mogelijk).
De optical van de cisco naar de optical van de hcs.
In beide gevallen moet de geluidsuitvoer van de cisco op de optical staan ingesteld, en op de hcs zal je die als input moeten activeren als geluidsbron.

Jackall,bedankt voor de reactie.Maar zou je ook kunnen aangeven hoe en/of waar ik dat kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan