geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Er komt geen geluid meer uit mijn HP Pavilion -pc . De volumeknop staat open, de aan-uit knop staat op aan, en het volume van de boxen staat ook open. Ik heb de boxen vervangen door een ander systeem, maar dat werkt ook niet, dus zijn de oorspronkelijke boxen okee. De aansluitingen zijn ook in orde. Ik heb apparaatbeheer geopend maar met mijn beperkte kennis zie ik daar niks abnormaals (overal luidsprekertjes, geen vraagtekens). Wat kan ik nog doen?

Wat staat er bij weergave in configuratiescherm en geluiden en audioapparaten?
Staat er in de mixer niets gemuted?

Zo te zien is alles normaal bij apparaatbeheer, alleen bij de mixers zie ik een ander icoontje dan het luidsprekertje, een soort van plaatje met een staartje :-). Kan het zijn dat daar iets normaal is? Ik heb ook al laten zoeken naar een stuurprogramma voor de realtek geluidskaart, maar er waren geen nieuwe stuurpogramma's.

Had het niet over apparaatbeheer maar geluiden en audioapparaten, daar dient de uitgang wel op de Realtek te staan indien het ook werkelijk een Realtek audio onboard is.

Welke HP is het?
Heeft het wel ooit gewerkt en wanneer? dan een herstelpunt terugzetten.
En sinds wanneer, als het ooit werkte, is dit probleem en wat is er ervoor gebeurd?

Ik heb de uitgang van Realtek nu op hoog gezet en op toepassen geklikt (uitgang stond op laag).
HP Paviljon ik zie niet meteen een type
Herstelpunt terugzetten lukt nt, hij zegt telkens "er is geen wijziging aangebracht"
Geluid is weggevallen sinds een weke en zonder directe aanleiding of wijziging
dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan