geen geluids apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
heeuj ik heb een laptop asus M2400 zonder spykers maar daar heb ikk een kabelyje en verbind em daarmee met de lijn In van mijn pc, maar als ik iets wil afspele lukt et niet wat er is geen geluids apparaat :confused: begrijpt iemand dit??

groetjes Mii

begrijp ik hieruit? dat je speakers op de laptop willen en dat daar geen geluid uitkomt.

nee ik heb geen speakers op laptop, maar door so een kabeltje makte ik een verbinding met mijn pc om daar de geluiden te kunnen afspele, maar, als ik op mijn laptop iets wil afspele staat dat er geen geluids apparatuur is

Bilal,
Jou nederlands is niet je van het.
maar als ik het goed begrijp wil jij het geluid van jou laptop via een andere computer laten horen.

Volgens mij gaat dat niet werken.
Maar probeer het via de line out van je laptop naar de line in van jou computer.
Makkelijker is het gewoon omop de laptop een paar speakers aan te sluiten.

mijn laptop heeft geen lijn- uit alleen uitgang voor koptelefoon

effe toevoeging, die kabeltje gebruikte ik voor mijn mini-disc om de muziek op mijn pc te kunnen horen dus via laptop moet het eigenluk ook lukken

Dat is inderdaad iets makkelijk. Volgens mij kan het ook helemaal niet wat jij wilt. Dan zal je wel weer speciaal kabeltje moeten kopen etc etc.

Een speaker aansluitne is iets makkelijker.;)

EDIT: Op mij pc staat. 11.42 gewoon standaard nooit iets aan gedaan. en hier op helpmij. 11.47:confused: Wie heeft de tijd nou goed? :p

Geplaatst door Bilal Almasoudi
mijn laptop heeft geen lijn- uit alleen uitgang voor koptelefoon

effe toevoeging, die kabeltje gebruikte ik voor mijn mini-disc om de muziek op mijn pc te kunnen horen dus via laptop moet het eigenluk ook lukken

Ja maar de latop heeft een andere uitgang dan een mini-disc geloof ik. Dus dan zou het niet kunnen

het zijn de zelfde uitgangen, voor koptelefoon dus ik sie niet waarom het niet kan, ik denk dat het ergens een hardware probleem is, maar weet niet waar

Een hoodtelefoon uitgang (kop hebben dieren, behalve paarden) is niet hetzelfde als een line uit.
Hierzitten echt verschillende signaal sterken op die niet communiceren met jou pc.
Dit gaat echt NIET werken.

@pc-tijd: de systeemtijd van de server loopt achter.
Met het plaatsen van de nieuwe server is dat opgelost.

okii, heeft er iemand hier een link of so voor multimedia-controller, want heb net gekeke bij computer beheer en er staat een ? en ! achter, er staat dat ie niet is geinstaleerd

Laatst bewerkt:
Wat voor notebook heb je precies?
Het type wat je aangeeft kan ik niet vinden op de ASUS site.

Ook ik heb net even op de site van asus gekeken en zie geen M2400 laptop.
maar de laptop die daar staan hebben allemaal een geluidchip onboard dus de driver daarvoor staat op de asus cd die je bij de laptop gekregen hebt.
het is een ac97 chipset.
Download everest home versie en kijk dan welke versie van chipset je hebt en zoek die dan op het grote www.

heeuj, heel erg bedankt voor het zoeke, ik heb het ook gedaan en na het invulle van wat voor laptop (M2N) heb vond ik de software en nu kan ik via die kabeltje muziek luistere op mijn pc die ik afspeel op mijn laptop (bespaart me geld en ruimte.

groetjes

Heb je ineens een andere laptop gekregen.
wij zoeken op M2400 en jij geeft nu m2n op.

Graag de volgende keer wel de juiste informatie geven dat maakt het voor ons veel makkelijker.

zet je deze vraag nu nog even als opgelost.

nee het is geen andere, dat gave zei aan, M2 serie N versie het zelfde als M2400N maja weet ik ook maar sinds 10 minuten :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan