Geen gescrol...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Hoi!

Vraagje... Ik ben nu aan een website bezig waarbij ik aan de zijkanten (links en rechts) de achtergrond laat zien en in het midden een vlak met de tekst enzo (zoals msn.nl), maar dan wil ik dat mensen (met welke beeldresolutie dan ook) niet kunnen scrollen naar beneden en dat het middelste tekstvlak zowel boven als onder direct aansluit (boven is al gelukt door de margin above op 0 te zetten, dit kan niet bij de onderkant...).

Kan iemand mij helpen???

Gr. Bob ;)

eigenschappen frame, schuifbalken weergeven op nooit zetten.
Je kunt dit per frame apart inschakelen.

suc6

Hoi,
Het probleem is als je de schuifbalken op "nooit" zet (als je uberhaupt al frames gebruikt, wat ook weer niet echt gebruikersvriendelijk is), dat als iemand met een heel klein schermpje dan nooit hetgeen kan lezen wat er van z'n scherm afvalt. Eigenlijk is het niet mogelijk als je alle bezoekers de gelegenheid wilt geven om alles te lezen. Probeer maar eens het een en ander als je zelf je scherm van grootte verandert.

Als je niet wilt dat in de eerste pagina gescrolled wordt dan moet je dus de hoogte van je tekst en foto's in je frame/tabel in het midden heel klein houden (volgens mij zo'n beetje max. 450 p.)

Dan zou ik wel met percentages werken.
Die werken ongeacht welke resolutie je gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan