• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

geen goed werkende formule

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank aan danny

Heel hartelijk dank danny.

Zo complex had ik het niet verwacht. Maar het werkt.
Nogmaals enerm veel dank.

Groet Andre

Het bovenstaande werkt perfect op een klein detail na.

Oproep aan Danny.
Ten eerste nogmaals bedankt voor je hulp. Maar hebt het nogmaals nodig of van een ander.

Ik heb de formule toegepast maar helaas geeft ie op de laatste dat ik te veel gegevens wil verwerken dan ie aan kan. Hoe los ik dat nu op.

Een andere vraag is de kruisjes die je zet kun je die met een eenmalig druk op een knop met bevestiging kunnen verwijderen. Dit zal wel op programmeer basis moet zijn denk ik. Want hiervoor voorziet het programma niet. De herstel knop moet dan komen op het blad totalen links bovenin.

Tevens heb ik het excel-bestand nu deels toe gevoegd. Voor het volledige bestand geef even je mailadres in een prive bericht. Voor uitleg (telefonisch is ook mogelijk dan gaarne ook even een prive bericht met je telefoonnummer)

Het excel bestand: Bekijk bijlage Garderobe labels radstake (2 tabs) voor helpmij.zip

Het is een gecompr. bestand

Laatst bewerkt:
Beste Aanbod ;)

Je wilt een knopje op tabblad totalen die alle x'en verwijderd.
Op tabblad Totalen staan formules die we niet kunnen zien.
Zet voor alle formules een ' teken, dan kunt men de formules zien en aanpassen.

En waarom allemaal samengevoegde cellen :evil:
Probeer dit te vermijden aub.

Pas je bestandje aan.

Groetjes Danny. :thumb:

Aanbod,
als je een Excelbestand plaatst op het forum, dan moet je dat doen in het Excel 97-2003-formaat, anders kan de meerderheid van de forumbezoekers (waaronder ik) het niet lezen.

Geen samengevoegde cellen.

Hallo,

Hieronder vind je het bestand weer. Deze keer geen samengevoegde cellen. En in de versie 2003/97 zodat iedereen het aan kan.

Wat is de bedoeling.

Op het tablad totalen links boven in een knop zit dat alle gezette kruisjes op de bladen (geel gekleurd) "gereset" worden. Dus weer leeg zijn.

Verder staat er een formule (cel B7) op het tablad totalen waar het = teken weer voorgeplaatst moet worden om een werkende formule te krijgen. Maar doe ik dat krijg ik een foutmelding dat ik te veel informatie in de formule wil stoppen. Hoe ondervang ik dat. Heb van alles al uitgeprobeerd.

Hier het excel programma: Bekijk bijlage Garderobe labels radstake (2 tabs) voor helpmij.zip
Is een gecompr. map was net een fractie te groot.

Ik wil bij voorbaat iedereen bedanken voor zijn inzet.
Ook wens ik iedereen op dit forum fijn feestdagen toe en een voorspoedig 2011

Groet Andre

Laatst bewerkt:
Aan zapatr

Hallo zapatr

Dit is absoluut een bestand van 97/2003 bestand. Maar ben al geholpen door Danny. Toch bedank ik je voor de genomen moeite om mij te helpen.

Ik wens je fijne feestdagen en een voorspoedig 2011 toe.

Groetjes Andre

Dit is absoluut een bestand van 97/2003 bestand. Maar ben al geholpen door Danny. Toch bedank ik je voor de genomen moeite om mij te helpen.
Nu ik het bestand nóg eens downloadt, blijkt het een Excel 97-2003-bestand te zijn. Maar toen ik het een klein uur geleden downloadde, was het wel degelijk geen 97-3003-bestand. De extensie was namelijk xlsx en die had ik er toch echt niet zelf van gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan