Geen goede WIFI op zolder, internet valt steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee bedankt, dan ben ik eruit. Is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden?

Ja, hang die range extender ergens op de eerste verdieping (als de router op de begane grond staat).

Nee, het gaat immers om signaalversterking dus moet je hem ergens halfweg hangen.
Als je hem op zolder hangt krijgt je extender immers ook te weinig/zwak signaal.

Hallo,

Wat vervelend is aan een versterker, dat het bijna altijd een lichte vertraging heeft. Dit is met het laden van websites helemaal niet erg, maar als je op zolder gamed, zou ik de router ergens anders ophangen, bijvoorbeeld bij de trap. Wat het voordeel is van bij de trap plaatsen, is dat het signaal overal vrij doorheen kan.

MVG

jopi328

Maar 4 van de 5 streepjes moet voldoende zijn, dat is een dekking van 75 tot 85 %. Ik denk dat er wat aan de hand is met de WIFI adapter als het alleen op deze computer voorkomt. Ik heb ook nog een oude WIFI adapter liggen die wel een goed bereik kan hebben maar steeds wegvalt. Ik denk dat de WIFI adapter dus de oorzaak zal zijn. Ik heb nu 2 tot 3 streepjes op zolder maar wel snel internet, met 4 streepjes zou het internet razendsnel moeten werken op zolder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan