Geen Goede windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
253
goededag alle helpmij leden,

Ik heb een probleem, door dat onze pc virussen bevatte heeft mijn broer een nieuwe windows geinstaleerd maar mijn bestanden stonden nog op de oude windows beveiligd maar we komen ook niet meer in die windows :( HELP! wat nu? we hebben al wel het besturingssysteem menu bekeken maar er staat alleen iets over de nieuwe windows maar hoe kom ik in de oude windows terug?

Alvast bedankt, TP
 
Hoe bedoel je 'in de oude windows beveiligd', kon je de map niet openen? Gebruik ook eens punten en/of comma's:D ;).
 
normaal gesproken als je een tweede windows-versie naast de andere zet, dan krijg je bij het opstarten een schermpje met keuze wat je wilt opstarten.

misschien is er iets niet helemaal goedgegaan tijdens de installatie, en op die manier kun je denk ik niet meer bij je gegevens.

het zou mooi zijn als je via de windows verkenner toch nog bij je gegevens zou kunnen, maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken. je zou het natuurlijk wel kunnen proberen (c:\documents and settings\<naam>\

suc6
Herbert
 
Welke windows had je eerst en welke heb je nu geinstalleerd ?
Als je schijf ntfs is ken het nl inderdaad zo zijn dat je bepaalde mappen nu niet kunt lezen met een oudere windows.
 
het was allemaal windows XP maar hoe kan ik dat terug krijgen :S
 
Je draait toch geen Windows over een besmette PC. Dan zitten de virussen nog op.
Heb je bij de nieuwe instal. andere rechten gegeven?
 
dank jullie wel het is al gelukt.
mijn broer heeft zijn avond op geofferd :p mafkees hehe maar hij zei dat hij veel aan jullie had

Adios Mensen en nogmaals bedankt, TP:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan