geen google

• Onderwerp starter Onderwerp starter 2jane
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Hallo,
sinds 2 dagen kan ik google op geen enkele manier bereiken. Noch in Firefox, noch in IE7. Ik heb al van alles geprobeerd, cookies en bestanden e.d. opschonen, spybot-, webrootsweeper-, hijackthis-, Trojanremover-, Nod32 scan. Er is helemaal niets gevonden. En toch kom ik op geen enkele googlepagina. Niet vanuit het zoekveld, niet vanuit het adresveld. Kan niet op gmail komen.. enz. En merk dus nu dat ik toch wel verknocht ben aan google! Kan iemand mij helpen dit weer op gang te krijgen?

Je kan de oplossingen van Google proberen.
Als je ook niet op deze pagina van Google kan komen, kan je het .doc documentje downloaden. Daar heb ik de tekst van de Google-site in gekopieerd.

Succes :thumb:

Bijlagen

Bedankt profpc voor het bestandje, ik kan inderdaad google helemaal niet bereiken.
Ik heb alles gedaan wat er vermeld werd, maar nog steeds geen resultaat. Ik heb het daarna geprobeerd via de proxy van chello en daar zag ik in een fractie van een seconde een pagina met iets van "Unauthorised" staan. Daarna werd ik direct doorverbonden met een pagina van chello zelf die mij wees op het feit dat ik een te snelle verbinding had om proxy te gebruiken. Maar die pagina vond ik wel apart.. Zelf heb ik het idee dat er gewoon ergens iets wordt geblokkeerd, ik kan het alleen niet vinden.

Wil je dan a.u.b. vermelden wat je met de router gedaan hebt, om google weer te laten werken? :) :thumb:

Niets anders dan hem er tussenuit gehaald. Ik heb nog geen tijd om er verder naar te kijken. En daar er verder nog geen netwerk aanwezig is, is die noodzaak er ook niet zo. Maar in iedergeval bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Jane

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan