Geen harddiskdrives?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
231
Hallo,

Als ik windows xp pro wil installeren lukt het niet. Want ik krijg het volgende te zien wanneer ik bijna bij de setup ben.

Setup did not find any hard diskdrives installed in your computer.

Ik snap niet wat ze bedoel?? Want toen ik mijn computer gewoon opstartte zag ik dat ik gewoon een C: en een D: had.

Wat moet ik doen?
 
ja ik heb ide als het goed is, hoe weet je da? en wat moet ik dan doen als ik ide heb?
 
Hoor je hem wel draaien ???
en Kabels goed aangedrukt



Hoe ik dat weet , ik zie jou:shocked:
 
huh? hoe bedoel je? ik kan die C: en D: drives openen dan doet ie het toch wel ? en trouwens dit is bij mijn laptop :)
 
huh? hoe bedoel je? ik kan die C: en D: drives openen dan doet ie het toch wel ? en trouwens dit is bij mijn laptop :)

ik snap het niet meer

of wacht is dit de situatie :
je hebt nu windows op je laptop doet het goed .
maar als je windows (opnieuw) wilt installeren geeft hij aan dat er geen HDD is ..???
 
dat klopt, ik heb windows vista erop staan, maar nu wil ik er xp op zette. En hij geeft geen harddiskdrives weer.
 
is het dan een nieuwe laptop ??
Denk toch dat er een S-Ata schijf in zit......
 
btw ik vind het aardig dat je zo snel reageert:D

Daarvoor is dit Forum!!!!:thumb::D

ok , denk dat echt dat er ee n s-ata schijf in zit je moet dus eerst de drivers hebben van die schijf
daar moet iemand anders je mee helpen want ik weet niet helemaal hoe dat werkt.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
weet iemand anders misschien wat ik moet doen?

even naar deside fan je laptop gaan en dan daar type opgeven daar van daan kan je dan drivers downloaden
je neemt dan de sata driver download het en dan zet je het op een floppie
dan gaat je opstarten met je windows instal cd en als dat begint druk je op F6 de is voor third paty drivers na een tijdje vraag hij dan om je floppie die doe je er in endan kan je van daar die driver installeren heb je dat gedaan druk je op enter en het instal proces gaat dan verder aan het einde zal hij je scijf dan wel herkenen
gr: frits:thumb:
 
is er geen andere manier? bv. als ik de harddrive plaats in de xp cdrom? Ik heb zoiets gehoord maar je kan toch niets op een cd plaatsen omdat ie is beveiligd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan