Geen hardware installeren tijdens installatie me

Status
Niet open voor verdere reacties.

-KillerX-

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
Als de installatie van me op 12 minuten is reageert hij niet meer. Links onder staat zoiets van:"als de computer gedurende een bepaalde tijd niet reageerd, sluit hem dan af en vervolgens" en dan houd het op.
:(
Als ik de pc dan opnieuw opstart gebeurt gewoon hetzelfde.

Help!

Geplaatst door -KillerX-
Als de installatie van me op 12 minuten is reageert hij niet meer. Links onder staat zoiets van:"als de computer gedurende een bepaalde tijd niet reageerd, sluit hem dan af en vervolgens" en dan houd het op.
:(
Als ik de pc dan opnieuw opstart gebeurt gewoon hetzelfde.

Help!

Even iets meer info.

systeem eisen(snelheid-->geheugen)
betreft dit een schone installatie of windows eroverheen zetten.
:confused:

Geplaatst door marcel bosveld

Even iets meer info.

systeem eisen(snelheid-->geheugen)
betreft dit een schone installatie of windows eroverheen zetten.
:confused:

alles voldoet gewoon aan de eisen, ik had de pc eerst geformatteerd, toen me erop gezet. maar deze werkte nie dus ben ik hem nu opnieuw over de oude versie heen aan t installeren, pc voldoet aan alle eisen van me.

Geplaatst door -KillerX-
heb wel net een nieuwe ethernetkaart ingestoken

Als je ervan overtuigd bent dat alles goed is,kan het gewoon zijn dat het cd,tje beschadigd is!
Waardoor de de data niet goed gekopieerd wordt,zal je eerst op zoek moeten gaan naar een ander cd,tje en opnieuw proberen.

Ok, maar ik heb 2 cd's gekregen, maar ik weet nie waar de tweede voor dient :8-0:

Geplaatst door -KillerX-
Ok, maar ik heb 2 cd's gekregen, maar ik weet nie waar de tweede voor dient :8-0:

cd 1 windows versie het os
cd 2 staan allerlei dingetjes op zoals helpbestanden maar die heb je niet nodig

Geplaatst door marcel bosveld

Als je ervan overtuigd bent dat alles goed is,kan het gewoon zijn dat het cd,tje beschadigd is!
Waardoor de de data niet goed gekopieerd wordt,zal je eerst op zoek moeten gaan naar een ander cd,tje en opnieuw proberen.
Als hetgene wat marcel aangeeft niet het geval is kun je nog proberen ME te installeren zonder PCI kaarten.
Misschien dat windows zich daarin verslikt.
Als de installatie gelukt is, gewoon de kaarten weer terug plaatsen.

installeren zonder PCI kaarten werkt nie, hangt weer vast bij 12 minuten, en het kan niet zijn da de cd kapot is want ik heb em laatst nog gebruik :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan