geen herstelpunten meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RPMcMurphy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
1
Windows XP maakt geen herstelpunten meer. Heb nu nog geen problemen maar is wel handig dat af en toe herstelpunt wordt gemaakt.
Systeemerstel is niet uitgeschakeld
Als goed is is computer vrij van virussen. Heb laatst wel map system volume information leeg gemaakt. Kan misschien iets mee te maken hebben??.

System restore service staat op automatisch en ben ik nog van afgebleven (terug naar fabrieksinstelling?)

Kan wel zelf herstelpunt maken maar vindt handiger dat windows dat voor mij doet

kan iemand mij misschien helpen??
 
Hallo.

welkom op helpmij.

Een tip:eek:pen help en ondersteuning en typ daar "herstelpunten"je hebt dan een uitgebreide uitleg van jou probleem.
 
Heb laatst wel map system volume information leeg gemaakt. Kan misschien iets mee te maken hebben??.

Daar heeft het idd mee te maken,in deze map worden je herstelpunten bewaard dus als je die leegmaakt zijn je herstelpunten dus weg.

Ik zou het eerst uitschakelen (deze computer>eigenschappen>systeemherstel>vinkje plaatsen.) dan de pc opnieuw opstarten en het vinkje weer verwijderenn en opnieuw opstarten.
Als het goed is worden er weer herstelpunten aangemaakt.

Als je in het vervolg weer herstelpunten wil verwijderen doe het zo:start>alle programmaas>buroasso>systeemwerkset>schijfopruiming>meer opties>kies voor systeemherstel opruimen behalve de laatste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan