Geen historie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gene-genie

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Berichten
21
Explorer onthoud mijn geschiedinis niet meer, hoewel de desbetreffende mapjes wel aangeven vol te zitten !
offline surruffen is er dus niet meer bij, wat nu ?
 
misschien is je index.dat file corrupt, maar probeer eerst eens de history map te legen.
 
Volledig ledig

Ik ledig mijn mapjes regelmatig; poets mijn computertje, en zet ook de cookies bij het vuil; het probleem blijft.
 
kijk eens bij extra --> internetopties --> aantal dagen dat pagina's in de map geschiedenis worden bewaard
Staat daar soms toevallig nul? Je weet maar nooit hé :D
 
click bij internetopties >geavanceerd eens op standaardinstellingen herstellen .
 
welke windows en welke versie van internet explorer heb je ?
 
Herenmeneren, dames ook;
volgens mij is er het volgende aan de hand; ik heb een Pacard Bell compu waarbij ik de schijfjes zelf heb moeten branden, waarna er een lege D: schijf overbleef. Deze heb ik weggehaald omdat ik hem niet meer nodig achtte, maar helemaal nergens heeft P.B. vermeld dat dit niet raadzaam is, omdat, naar ik nu begrijp er een soort "imige" van de harde schijf word gekreerd, belangrijk voor/bij het opnieuw installeren van alles wat er ooit opstond. Nu deze dus weg is, maar ik wel alles er weer op heb kunnen krijgen, (waarbij mijn C: schijf anderhalve GB gekrompen is) vraag ik mij af of dat niet de plaats is waar Explorer mijn geschiedenis bewaarde tot nog toe. (Dit alles werd mij onlangs door een kennis medegedeeld/ uitgelegd) Snapt u het nog ? Wat nu te doen; Explorer er afhalen en opnieuw installeren ? Sowieso maar overstappen op Netscape ? En hoe krijg ik dat stukkie harde schijf weer terug ? En nooit meer zelf knoeien als je toch niet alles begrijpt ? Nuja bah, op mijn vorrige compu zat ik tenminste niet zo vast aan die voorgebakken troep. Graag hoor ik uw mening en adviezen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan