Geen hosts file .......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
418
Ik heb Windows Xp sp3 bijgewerkt tot nu. Ik heb als beveiliging Panda 2009 op mijn systeem staan. Nu moet ik mijn hosts file bewerken. Ik ben dus naar de directory C:\Windows\System32\drivers\etc\ gegaan maar in deze directorie vind ik geen hosts file. :confused:

Als ik naar uitvoeren ga en ik typ hierin C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts dan kan ik het bestand met kladblok openen. Als ik de file opsla zet ik het bestandstype op alle bestanden maar ik zie geen hosts file. :confused:

Save ik hem toch in deze directorie en ik doe opnieuw uitvoeren is mijn toegevoegde text weg.

Wat gaat er mis ??

Alvast bedankt voor de antwoorden. :thumb:
 
Wat als je het bestand opent, verandert, opslaan als naar het bureaublad, en dan in je ETC mapje zet? (Vraagt de pc dan om het te kopieeren?)
 
Wat als je het bestand opent, verandert, opslaan als naar het bureaublad, en dan in je ETC mapje zet? (Vraagt de pc dan om het te kopieeren?)

Zoals ik al zei is er geen hosts file te vinden in deze map dus kan ik mijn file gewoon saven in deze map. Open ik deze file is mijn text in deze file aanwezig. Maar doe ik via run met de regel C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts dan is deze regel plotseling weg. :confused:

Ook mijn gemaakte host file werkt niet, ik wil namelijk als er een bepaalde site word bezocht dat er doorverwezen word naar een andere site. Allemaal erg raar als je het mij vraagt. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan