Geen hotmail in outlook 2007 (ook geen foutmeldingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloeswitjes

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Beste allemaal,

Ik heb een vraagje over outlook, hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik gebruik al een hele tijd outlook 2007 op windows 7 zonder problemen, maar sinds dinsdag komt er opeens geen hotmail meer binnen. Eerst dacht ik dat ik een rustig dagje zou hebben,maar helaas zag ik dat ik op hotmail.nl dat ik wel veel mail had om te beantwoorden! :confused:
Er gebeurt eigenlijk niets raars; outlook verstuurt nog wel mail, ook vanaf het hotmailadres. Bij het binnenhalen van mail loopt het balkje rustig naar de 100%, er is alleen geen mail! Ik heb ook nog andere mailadressen (werk) en die mail komt wel gewoon binnen. Er zijn geen foutmeldingen ofzo. Ik gebruik outlookconnector om mijn hotmail binnen te krijgen, die heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dat mag niet baten. Ik heb natuurlijk op het forum al een beetje rondgekeken wat er aan de hand zou kunnen zijn, maar lees nergens een soortgelijk probleem (zonder foutmeldingen etc.). Het enige dat me opvalt is dat ik ook af en toe lege mailtjes krijg, zowel op hotmail.nl als in outlook. Lijkt me niks met mijn probleem te maken hebben, maar ik meld het maar voor de zekerheid. Ook heb ik deze week niks raars gedaan op mijn pc. Alle instellingen in outlook zijn dus hetzelfde als altijd, toch gaat er nu iets niet goed....

Helaas heeft niemand mij verder kunnen helpen... Ik heb inmiddels in het rapport van outlook connector de fout kunnen vinden:
Tijd: 20-4-2010 8:23:15
Fout in E-mail
Er is een tijdelijke fout opgetreden op de server.
Fout: 5102. Server. Maximum request length exceeded..

Maar tsjaa,.... wat wil dat zeggen? Ik heb in mijn hotmail gekeken en er zitten geen grote bijlages bij de berichten. Ik zou nu nog niet weten wat ik moet doen om de mail weer in outlok te kunnen laden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan