Geen HPpath tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotje76

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Beste

Tijdens het opstarten krijg ik voordat het windows scherm verschijnt al "bad command" te zien, vervolgens als het windows scherm verschijnt krijg ik de waarschuwing geen "cannot find hp path " ?
Ik kan mijn media player ook niet afspelen maar wel weer realplayer en heb gewoon geluid.
Ik heb verschillende virus scanners er over heen gegooid sommige geven aan dat ik nog 400 fouten op mijn pc heb maar deze zijn betaald en ik heb geen credit card.

Ik heb ccleaner ook op mijn pc maar met yahoo toolbar ondanks dat ik deze heb verwijderd bij start is deze nog steeds zichbaar.

Kan iemand mij helpen ??

Alvast dank ! :thumb:

Hallo !

Gebruik je, of heb je een HP printer/scanner o.i.d. gebruikt ?

Daarna je configuratie veranderd, HDD bijgeplaatst, partitie's veranderd, back-up's teruggezet o.i.d. ?

Op de diverse HP-fora zijn er topic's over, o.a. hier: http://forums1.itrc.hp.com/service/...44915&admit=-682735245+1173448567706+28353475

Evt. de HP-software via start-instellingewn - configuratiescherm - software verwijderen en indien nodig opnieuw installeren.

Je kunt de Yahoo-toolbar, behalve via software, ook verwijderen door aan de rechterkant rechts op te klikken en voor verwijderen kiezen.

Greetz,

Harry.

He harry
Ik zal morgen even opstarten en precies kijken maar daaar ligt het niet aan,
Bij het opstarten staat er al bad command en als de windows scherm verschijnt iets over path not found corrupt file, er is iets niet goed.
wacht ik post het zo wel even ga nu even opnieuw opstarten

hoi
Ik heb het
Voor dat het windows scherm verschijnt krijg ik
Dos Key installed Bad command of file name
Bij het opstarten van windows krijg ik
hpfsched win.ini.file not found daarna c/programmfiles/registrysmart/registrysmart.exefile not found library not found
file corrupt
Ik heb wel iets met registry gewdownload om mijn pc schoon te maken maar dat is er al weer vanaf
Kan iemand mij helpen ? :(

1. Een anti-malwareprogramma dat zegt 400 slechte files gevonden maar eerst betalen met een creditcard is een zeer fout programma.
2. Je hebt "registrysmart"gedownload en weer verwijderd, maar dat verwijderen is niet goed gedaan/gegaan.

3. Wat voor anti-virusprogramma gebruik je en wat voor anti-spy/adwareprogramma's?

He boeing 737 ik heb geen flauw idee meer ik heb alles er vanaf geheeld ook via start.
Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen ook bij het opstarten nog voordat ik het blauwe scherm zie van de windows krijg ik al DOS Key Bad command, volgens gaat het daar al fout of niet?
Hoe kan mijn hele pc weer nalopen om dit nogmaals goed te doen ?

Hoi !

Sorry u allen, maar dit probleem heeft echt te maken met HP-software !

OP de HP-fora staat het vol met deze ellende.

hpfsched win.ini is een opstartbestand voor HP !

Dit kun je ook eerst via msconfig verwijderen (evt. in veilige modus).

Daarna uiteraard scannen op virussen etc.

Greetz,

Laatst bewerkt:
He hoi

Hoe kom ik daar ? Om de hp software te verwijderen ?
Ik heb geen apparatuur aangesloten maar ik heb deze pc gekregen dus misschien de vorige eigenaar wel
Kan jij mij svp stap voor stap uitleggen hoe dit werkt ?
Alvast dank

Laten we even opnieuw beginnen.

Welke Windows gebruik je?
Heb je, voor als het nodig mocht zijn, de installatie CD-Rom van je Windows-versie?

Heb je een printer aangesloten en zo ja, welke?

Welk programma vindt 400 "lelijkerds" op je PC en wat heeft je creditcard er precies mee te maken?
Welke antispyware-programma's en welk antivirusprogramma gebruik je?

Kijk de vragen rustig na en probeer elke vraag van een antwoord te voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan