Geen iconen op bureaublad bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brutalbertje

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Berichten
20
Mensen, ik heb bij de eerste keer opstarten van xp geen iconen op mijn bureaublad. Muiscursor kan ik wel bewegen, maar de rechtermuis knop doet weer niets. Verder lijkt alles normaal. Waar moet dit gewijzgd worden. Bij meerdere keren opstarten en/of op elke willekeurige toets drukken komt het nu een paar minuten weer terug. Ik weet het niet meer...Jullie?

Ik hoor graag van jullie!
 
Hoi,

Dan moet je bij Instellingen > Taakbalk die moet je de instelligen van veranderen :)

Groetjes,
 
Na een schone installatie staan er inderdaad geen iconen op je bureaublad. Alleen wel die van je prullenbak.

Dat je niet rechts kan klikken vind ik vreemd.
Misschien de driver van je muis installeren.

Om de standaard iconen op je bureaublad te krijgen, ga naar configuratiescherm>vormgeving en thema's, >de achtergrond van het bureaublad wijzigen.

Nu krijg je het scherm van "eigenschappen van het beeldscherm"

Ga nu naar tabblad bureaublad. Klik onderin op bureaublad aanpassen.

Zet nu een vinkje bij de gewenste bureaubladpictogrammen, en klik op ok.

(normaal kan je hier komen door rechts te klikken op een leeg stukje van je bureaublad, en dan eigenschappen)

Greetz Patrick
 
Doe 's ctrl + alt + del - task manager - new tast - explorer.exe (intikken) - ok ..
Lukt alles nu weer wel? Dan ligt het aan iets waardoor je explorer.exe niet opstart.. 'k had 't ook een tijdje, kwam er pas na een herïnstall vanaf.. :(
 
ook de prullenbak wordt niet weergegeven. Herinstallatie mouse driver geeft geen verandering.

Geen enkele functie werkt, ook ctrl alt del niet, dus ik kan ook niet zien of er iets vast loopt. ik zie overigens wel mijn eigen bureaublad, maar zonder pictogrammen.
 
Kan je pc wel gewoon in de Veilige modus opstarten probeer dat eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan