Geen iconen op het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Ik werk met XP Wanneer ik opstart dan krijg ik wel het bureaublad te zien maar geen enkele icoon nog iets anders Dan geef ik een warme reboot met hetzelfde resultaat weer een geen succes Dan lang wachten wel 40 seconden dan verschijnen de iconen en de bekende lijst Ik heb de opstartlijst te vinden via msconfig geheel geschoondWat moet nog meer doen
om een normale start te krijgen met een aangekleed bureaublad????
Een computergroet Sommer

Hoi,

Ik lees al vreemde problemen met mc Afee gebruik jij die ook soms?

Heb hier ook lang last van gehad. Een echte oplossing heb ik ook niet, het ging vanzelf weer weg (misschien helpt CCleaner). Maar iedere keer wanneer de icoontjes niet verschijnen kunt u proberen via het taakbeheer (CTRL+ALT+DELETE) en Bestand-->Nieuwe taak (uitvoeren...) "explorer.exe" opstarten, het proces achter het bureaublad.

Hoi,

Ik lees al vreemde problemen met mc Afee gebruik jij die ook soms?

Indien problemen met McAffee zou nu de computer steeds rebooten. Dit omdat McAffee een bestand van Windows als virus ziet, en dit bestand heeft Windows nodig om op te starten, dus wordt het systeem telkens gereboot (omdat de file er niet meer is, dus).

Verder heb ik nog nooit last gehad van dit probleem, maargoed, misschien lost de oplossing van DJ14 alles op.

Veel succes. :thumb:

Ik gebruik geen Mfge virusscanner Gelukkig niet DJ14 ik heb ook dat gedaan wat u opgeeft als middel Het werkt Het blijft een gok Gedurende 4 starts alles goed en dan weer een blank bureaublad Ik zal maar geduld hebben misschien gaat het vanzelf over Het is Windows
Een computergroet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan