Geen idee hoe dit software heet, zoals bij TNT post

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuk1maar

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Hallo, ik zoek een soort van software waarmee ik een bepaalde nummer of code moet invoeren zodat ik informatie krijg zoals de naam, de koper van het product, geboorte-datum, datum van aankoop. Al die details hoor ik dan zelf in te tikken en dan met de zoek knop moet ik een bepaalde nummer of code invoeren om de gegevens te zien van die ene persoon. Net zoals bij TNT post.

Zoiets heet een database programma of database. Zoiets is te maken in bijvoorbeeld Microsoft Acces. Ik heb er niet veel verstand van, maar weet dat Acces daar voor is. Je zou er ook een eigen programma voor kunnen schrijven, maar dan moet je wel wat ervaring hebben met bijvoorbeeld Visual Basic

kaartjes maken

ey,

ik heb is even een vraagje
ik wil zelf mijn geboorte kaartjes maken en professioneel via office is het niet echt professioneel dus een ander soort programma dat ik gratis van het net kan downloaden en in het Nederlands fotoshop heb ik al gehad maar das maar even geldig :mad: een vriendin maakt da in "paint" maar hoe ja da doe me paint weet ik echt ni.

wie kan mij helpen met een goei en makkelijk programma :o

@zeefriekje,

Je reageert nu in iemand zijn/haar topic met je eigen vraag. Het mee liften is niet toegestaan, daarbij gaat het ook nog om totaal iets anders. Graag een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan