• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miedema

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
Goedemorgen,

ik heb een vraag.

in de bijlage heb ik een weekstaat. Onderaan staan### hier moet 0 komen als dit onder de 40 uur zit en anders het aantal overuren.

en waar niets ingevuld staat, staan nu 0:00:00 moet helmaal niets komen te staan als er geen begin en eindtijd ingevuld staan.

hoop dat het een beetje duidelijk is en er iemand is met een oplossing voor mij.

alvast bedankt groeten Miedema

Bijlagen

Beste Miedema,

Allereerst: Van harte welkom op dit forum!
Verander de formule in F50 naar:
Code:
=ALS(B50>F49;0;F49-B50)
Richard

heb het bestand aangepast nu blijft alles leeg als er niks staat ingevuld.
Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt als je het bestand opent. Ik heb namelijk de engelse versie en daar is de ; vervangen door , dus let daar op bij een eventuele foutmelding

Bijlagen

nu als ik de uren invul dan telt hij het niet meer op..... en zie ook niets bij de overuren komen als er meer dan 40 uur is gewerkt

maar alvast bedankt!

Hij is nu bijna helemaal goed.
Alleen moet er bij totaal 40 komen te staan als van maandag tot en met vrijdag 8 uur is gewerkt. Op zaterdag wordt namelijk niet altijdgewerkt maar, moet er wel instaan.

Hoop dat je er een oplossing voor hebt.

Bedankt

Hij is nu bijna helemaal goed.
Alleen moet er bij totaal 40 komen te staan als van maandag tot en met vrijdag 8 uur is gewerkt. Op zaterdag wordt namelijk niet altijdgewerkt maar, moet er wel instaan.

Hoop dat je er een oplossing voor hebt.

Bedankt

Je hoeft alleen de formule van F49 te veranderen in:
Code:
=SOM(F18;F24;F30;F36;F42;F48)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan