geen ineteret verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetlady1991

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
goede avond ...

Ik heb een vraag ik heb windows vista opnieuw geinstalleerd en dat is tot zover gelukt.
Ik heb verbinding gemaakt met mijn internet en nu geeft die aan dat die verbonden is met onbekend en dan de naam van me router.
Wlan heb ik opnieuw geprobeerd te installeren maar de geeft aan dat die al eropstaat.
En bij apparaat beheer staat 2 maal een uitroep teken door system base....

Het gaat om een asus z53u.....
Hoopgraag dat ieman mijn kan helpen.....

groetjes paticia

instellingen van je draadloze lan al geconfigureerd op de netwerk adapter? Zaken zoals SSID en encryptie (WAP...) plus bijhorende passphrase?

ik heb via de kabel wel gewoon internet....
Ik snap er echt helemaa niks meer van

Voor alle duidelijkheid; waar zit het probleem? Je kan surfen als je je Vista pc met een kabel op je router hangt, correct? Wat dient er nu nog te gebeuren? Wil je draadloos kunnen surfen met die Vista pc?

jaa wil gewoon draadloos op internet dat heeft me laptop voorheen ook altijd gedaan daarom snap ik het ook niet ,,,
ik heb alle drivers erop gezet en alle updates gdaan, maar hij blijft aangeven dat het onbekend is en verder doet die niks

zie je rechtsonder op je scherm (in het systeemvak) andere draadloze netwerken? bezorg me het resultaat van het ipconfig commando (echter zonder dat de router en pc met een kabel verbonden zijn).

liefst de exacte gegevens vd ipconfig posten. Wat er aan ip-adressen enz. zichtbaar is, gateway enz. De wireless op je Asus staat toch wel degelijk aan? Vaak is dit een toetsencombinatie zoals <fn> <f2>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan