geen informatiebalk meer in internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biegstra

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Ik heb Windows XP, Servicepack 2 en internet explorer 6. Normaal kreeg ik altijd een informatiebalk als ik iets wilde downloaden. Nu niet meer. Ik heb McAfee security center geinstalleerd. Als ik nu de automatische uodates van McAfee wil ophalen zegt die: "U moet een Active-X component dowloaden, klik op de informatiebalk om dat te regelen" (of iets dergelijks). Die informatiebalk ontbreekt echter volledig, en ook met internetopties in internet explorer krijg ik dat niet voor elkaar

Wat te doen??

Klik op beeld en dan werkbalken en vink daar de balken aan.

Hallo jean,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb alle knoppen uit en aangezet, maar niets werkt. Ik kan daar trouwnes de informatiebalk NIET selecteren. Wel b.v. adresbalk of koppleing die dan ook prompt verdwijnen of verschijnen.
Nog andere ideeen?

vr. gr. andre

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Leg eens goed uit wat je eigenlijk wil downen?
Die informatie balk is van het prog zelf wat je wil downen.
Geef de goede link eens door wat wil downen dan probeer ikzelf eens.

Hier staat (Engels) hoe je deze aan/uit kan zetten, mocht je deze opties nog niet hebben uitgevoerd.

Biegstra,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook ik heb afgelopen zaterdag McAfee Security Suite geïnstalleerd op mijn pc met Windows XP. Nadat ik een jaar lang probleemloos gebruik had gemaakt van de virusscanner en firewall, dacht ik dat dit heel eenvoudig zou zijn.

Maar ook ik krijg geen downloads van updates binnen, hoewel ik dit wel heb aangevinkt. Ook ik krijg geen informatiebalk waarin ik kan aanklikken dat ik een Active X element kan installeren. Wat ik ook heb geprobeerd (zoals firewall uitzetten, McAfee opnieuw installeren), ik krijg de informatiebalk niet.

Heb ik als leek wellicht iets over het hoofd gezien? Of zou het aan McAfee kunnen liggen (aangezien jij op exact dezelfde datum exact hetzelfde probleem hebt)?

Wie helpt mij?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Marianka

Laatst bewerkt:
Probeer even de gratis McAfee chat tijdens kantoor uren in het nederlands.

Linker kant klikken op bijvoorbeeld "Installeren / De-installeren" en dan onderaan op "Mer onderstueningsopties".
Land selecteren, en dan klikken "Gratis chatten".
Gegevens invullen en gáán.......
Kan 5 tot 10 min. duren voordat je aan de beurt bent.
De antwoorden zien er erg standaard en computer-achtig uit, maar er zitten echte mensen aan dat systeem die soms (heel soms) ook persoonlijke dingen typen.
Meestal kom je er dan wel uit. En zo niet, dan ga je met je e-ticket gewoon nog eens terug :)
(en nog eens, en nog eens.....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan