geen inhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Een vriend van mij heeft een lege e-mail ontvangen van zijn zoon in Zuid-oost Azië die via Hotmail verzendt. Dus alles is er inclusief een reclame van Hotmail dat je boodschappen ook per SMS kunt versturen. Maar er staat geen tekst, plaatje of bijlage. De up-to-date NAV 2003 slaat geen alarm. Hij heeft zijn zoon een mail gestuurd met de mededeling dat hij de lege boodschap had ontvangen. Vanmorgen, na een week, ontvangt hij een zelfde e-mail zonder bericht. Waar kan het probleem liggen? Bij de pc van de zoon of die van mijn vriend? Welke instellingen staan verkeerd?
Is het toch een virus? Graag jullie reactie.

sgrav000

raadsel gebleven

Dank, Faith, voor jouw reactie. Het is POP3. Ik heb mailreader geprobeerd maar het loste niets op. Ik heb het ook in Hotmail online geplaatst in de hoop content te zien, niets! De verzender is inmiddels gesproken. Hij gaf geen begrijpelijke en aannemelijke verklaring: op beantwoorden gedrukt i.p.v. de e-mail gewoon te hebben verzonden. Het gaat om twee e-mails, zoals gezegd. De tweede e-mail was ewen antwoord op de vorige en ook leeg. De eerste was niet als re verstuurd, dus gewoon, ook leeg.

Het zal een mysterie blijven.
Ik zet de modus op opgelost.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan