geen inkomende e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

schoppie

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
In microsoft outlook krijg ik steeds het bericht;
(Kan sommige berichten niet ophalen van de server. Dit kan voorkomen wanneer de verbinding met de server verbroken wordt vanwege problemen met de server of het netwerk) bla bla bla

Dit bericht krijg ik steeds te zien als ik mijn outlook express open:
(De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop2.arnhem.chello.nl', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F)

hij geeft ook aan ophalen berichten 2van 479 maar er komt niets binnen behalve een bericht dat ik elke keer verwijder maar steeds weer terug komt,
wie kan mij helpen, maar ik ben een leek?

bedankt.

Hallo Gezina.
ik heb alle instellingen nagelopen en alles klopt.
kan het ook zijn dat ik teveel spam heb binnen gekregen en dat mijn server nu overbelast is gezien die 479 berichten die in de wacht staan en zo ja kan ik die ergens verwijderen.
PS ik kan wel mails ontvangen via MSN explorder en via Lycos dus dan moeten mijn instellingen wel kloppen of hebben die daar niks mee van doen?

Heeft je provider een spamfilter ingesteld? Ben je virusvrij? Hier kan je ook je emails eventueel binnenhalen/verwijderen. Als je last van spam hebt kan je Mailwasher installeren. Hier staat beknopt beschreven hoe Mailwasher in te stellen.

Laatst bewerkt:
Niks helpt

Met spamfilter ingeschakeld of niet ik krijg het niet voormekaar, als er nog meer suggesties zijn hou ik mij van harte aanbevolen.
gr schoppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan