Ik heb na de totale software van mijn photosmart printer van HP 100% verwijderd.
Het hele programma opnieuw geinstalleerd maar het '' solution centre'' wordt niet geinstalleerd wat nodig is om te scannen/printen en kopieren.
Ik krijg een foutmelding in windows 7 ( 64bit)
Programma met de laatste updates en ook 64 bit is daardoor gedeeltelijk geinstalleerd met deze melding.Alleen niets werkt. doordat ik het solution centre mist van HP
Hoe krijg ik dit weer op de rit? Alles is ook geinstalleerd via de HP site.Hij wil alleen een gedeelte niet installeren omdat dit ergens niet herkend wordt in windows 7
Dit is de melding:
000000000000069632(s) now launching=X\hpzpr140.ext.m
preloadiceenginetoguidfolder-** autorun info nosplash-checkpath
1XXX-F.'X\poins 30.dat-validate no at''- validate no
source file noet found X hp setup.exe
veryfilesnodecompression O failed- kan het opgegeven bestand niet vinden.
exit code=2
Wie kan mij helpen dat ik weer kan scannen etc.
Het hele programma opnieuw geinstalleerd maar het '' solution centre'' wordt niet geinstalleerd wat nodig is om te scannen/printen en kopieren.
Ik krijg een foutmelding in windows 7 ( 64bit)
Programma met de laatste updates en ook 64 bit is daardoor gedeeltelijk geinstalleerd met deze melding.Alleen niets werkt. doordat ik het solution centre mist van HP
Hoe krijg ik dit weer op de rit? Alles is ook geinstalleerd via de HP site.Hij wil alleen een gedeelte niet installeren omdat dit ergens niet herkend wordt in windows 7
Dit is de melding:
000000000000069632(s) now launching=X\hpzpr140.ext.m
preloadiceenginetoguidfolder-** autorun info nosplash-checkpath
1XXX-F.'X\poins 30.dat-validate no at''- validate no
source file noet found X hp setup.exe
veryfilesnodecompression O failed- kan het opgegeven bestand niet vinden.
exit code=2
Wie kan mij helpen dat ik weer kan scannen etc.