Geen internet, al zegt de pc van wel..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annodompje

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Hallo,
sinds gisteravond wilde mijn internet opeens niet meer laden. terwijl msn nog gewoon aanstond (en ik nog gewoon met mensen kon praten). ik besloot de pc opnieuw op te starten en hierna heb ik mijn internet niet meer aan de praat kunnen krijgen (msn trouwens ook niet).
Het gekke is echter dat er wel t icoontje met de 2 beeldschermen en een wereldbolletje verschijnt. hij kan dan ook geen problemen vinden met het draadloze netwerk. maarja ik kan nergens komen.. ik zit nu op een oude laptop, aangesloten op het zelfde netwerk zonder problemen. ook andere pc's in huis hebben geen problemen.

mijn laptop is een Acer Aspire 5715Z die draait op windows vista (home?)
we hebben een Sitecome Wireless 300N router.

ik heb hem net even op google.nl laten draaien en wonderbaarlijk genoeg kwam, 11 minute na ik gevraagd had google te laden hij tevoorschijn, zei het alleen text en nog niet de afbeeldingen en een mislukte opmaak.. enige andere pagina wou hierna weer niet lukken.

iemand ideetjes? hehe

(Ip-config geeft aan bij Tunnel-adapter LAN-verbinding*:
Mediumstatis....: medium ontkoppeld,
na lang wachten kreeg ik wel het inlogscherm voor de router te pakken dus ik heb wel een soort van verbinding, maar net als met google is het heeel langzaam of gewoon heel soms eventjes.. er staat trouwens ook geen firewall in mijn router aan, ook op de pc heb ik hem al uitgezet zonder succes.)

Edit: Eset NOD32 anivirus kan ook niets vinden dus dat is clean...

Laatst bewerkt:
En heb je al eens je router gereset?
Heb je geen speciaal knopje op je router moet je even loskoppelen van beide draden.

Jazeker, gewoon het stekkerblok waar hij in zit uitgezet.. en na een minuut weer aan..
daarbij, als het aan de router zou moeten liggen zouden de andere pc s er toch ook last van moeten hebben, of niet?

Ja. Alle andere pc's lopen dan wat langzamer.
Dat is dan niet het geval;

Probeer anders een systeemherstel voor dat alles vastliep.

(helaas) ook dat al geprobeerd, eerst naar gistermiddag en toen dat geen effect had naar vorige week, zonder resultaat.

Solved! ik heb met Ccleaner alles opgeruimd en gelijk de instellingen voor t opstarten veranderd.. en na opnieuw opstarten deed ie t :D wat t precies was geen idee maar hij doet t weer :D bedankt voor de hulp :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan