Geen internet (Belangerijke software verwijderd?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dinadude

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Ik wou mijn andere pc een beetje opruimen om hem sneller te laten werken. Dus heb ik de schijf opgeruimt. Maar nu heb ik geen verbinding met de internet meer!
Weet iemand hoe dit komt?
En hoe ik het zo snel mogelijk kan verhelpen!
Mijn D schijf is ook opeens weg :rolleyes:

Dat is moeilijk te zeggen...
Ik weet niet wat je hebt verwijderd.

Als je een software CD-ROM hebt gekregen bij je modem zou ik die nog eens instaleren.

Hoe heb je de PC precies opgeruimd dan?
Want als je in 1 keer je D schijf hebt weggepoeft heb je toch iets niet goed gedaan!

Karim:thumb:

Gewoon bestandjes verwijderd. Maar niet belangerijk zolang ik weet.
En ik heb via configuratie scherm schijfopruimen gedaan.
Ik heb ook niks meer in mijn netwerkverbindingen staan :O

Wat betreft het internet zou ik mijn handleiding is pakken die je hebt gekregen bij je verbinding en gewoon is helemaal overnieuw beginnen.

Wil je de D schijf ook per se terug?

Als zelfs de verbinding uit je netwerkverbindingen is geschrapt, weet ik niet of dit zal werken, maar je kunt het proberen. :)

Gewoon bestandjes verwijderd. Maar niet belangerijk zolang ik weet.
En ik heb via configuratie scherm schijfopruimen gedaan.
Ik heb ook niks meer in mijn netwerkverbindingen staan :O
Ja maar wát dan precies?
Je wilt niet weten hoeveel mensen belangrijke systeembestanden weggooien onder het mom van "ken ik niet, gebruik ik niet, weg ermee".

Ik zou even beginnen met een systeemherstel poging (uitleg: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?dlc=nl&lc=nl&cc=be&docname=bdh07103#N332 )
Als dat niet werk kun je een SFC/ scannow uitvoeren:
If Windows ever reports that a system file is missing, the solution is to execute "sfc /scannow" (no quotes) from the Run prompt [Start -> Run] to fix this error message. The command "sfc /scannow" tells Windows to perform a complete Windows file check and replace any missing or corrupt OS files to original Microsoft specifications. Note that you'll need the Windows XP CD to complete this task.

Krijg je ook foutmeldingen binnen Windows of heb je alleen deze problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan