Geen internet bij opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winger

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hallo:

Ik heb wat problemen met het uitvallen van de netwerkverbinding, iedere keer dat ik de pc of laptop opstart moet ik de internet verbinding terug handmatig inschakelen.
Ik heb een lan-verbinding van telenet.
Kan ik dit ergens instellen zodat de netwerkverbindingen altijd ingeschakeld blijven ?

De laptop draaid met xp pro. en de pc met xp home.

Heb je werkelijk geen verbinding of zie je misschien het icoontje niet in de systray?
Heb je een vinkje staan bij de verbinding 'pictogram in het systeemvak plaatsen' ?
En mocht het dit niet zijn........dan is je vraag weer naar boven. Altijd handig ;)

Het pictogram is aanwezig, maar er staat altijd een rood kruis door, ook als ik aansluiting heb met het internet.

De instellingen heb ik zo gedaan zoals beschreven in de handleiding van internet, en als ik de Lan verbinding eerst uitschakel en dan weer terug in, dan werkt het internet perfect, maar er staat altijd nog dat kruisje.

Ik krijg ook altijd 2 pictogrammen ??

Silicom USB Ethernet-adapter

SiS 900-Based PCI Fast Ethernet Ad

De silicom heb ik altijd ingeschakeld staan.

Tot ik weer opnieuw opstart natuurlijk dan kan ik weer herbeginnen.

Heb je nog steeds dit probleem? Ik was een tijd op vakantie.
Dat kruisje door 1 verbinding icoon kan zijn van de 1394-verbinding. Mocht je deze niet gebruiken dan kun je deze uitschakelen door naar netwerken te gaan en te rechtsklikken op de verbinding, eigenschappen kiezen. Vinkje weghalen voor pictogram in systeemvak plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan