Geen internet door webcam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe webcam geinstalleerd. Het installeren ging allemaal prima, alleen bij het installeren van de stuurprogramma gaf hij een kleine foutmelding. Ik weet het niet meer precies maar er stond iets dat ik mijn firewall proxy instellingen moest aanpassen. Ik heb er verder niet echt op gelet. Maar toen ik even later op internet wilde gaan lukte het niet. Ik kan verbinding maken, maar ik kan geen enkele pagina weergeven en MSN werkt ook niet.

Wat te doen?

bvd

Doe eens de installatie van je webcam ongedaan maken, het ding natuurlijk uitpluggen en draai dan even WinSockFix. Werkt meestal na een virus-aanval, maar probeer het in jouw geval ook eens.

Ok dan, internet doet het weer!

Maar goed, nu heb ik dus nog geen webcam. Moet ik een ander type webcam?

nee hoor, nu je weet dat de webcam het probleem zou kunnen zijn gaan we weer van voor af aan beginnen, dus; eerst de software installeren, kijken of er weer een foutmelding komt, zo ja, schermafdrukje maken en hier posten. Bij geen foutmelding je webcam inpluggen zodra je software daarom vraagt.

Ik heb de webcam opnieuw geinstalleerd en dat ging vlekkeloos. Ook internet doet het tot nu toe goed!

Bedankt voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan