geen internet maar wel verbinding netgear w111v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryjax

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Hoi,

Nadat de Acer Aspire met Vista van m'n zoon niets meer deed (virus) is dmv een een reddingsactie door een ITer de Aspire weer aan de praat gekregen maar nu met XP. Heb zelf AVG geënstalleerd en ook windows bitdefender op actief gezet. Daarna alles aangaande de netgear geïnstalleerd en krijg ook wel een groen lampje te zien van de netgear. Het daardloze icoontje zegt verbinding is excellent. Als ik op updat klik van AVG dan gaat de balk wel lopen en geeft dan ook aan update geslaagd, kan echetr niet één internetsite openen. Heb vanavond al zo'n 2 uur met Ziggo van alles geproberd en nu moet ik eerts de PC aan de kabel hangen om te zien of de PC dan wel op internet kan. De ITer zegt dat hij via de kabel wel internet had. Wie heeft enig idee waar dit aan kan liggen.

alvast bedankt
Harry

Trek het modem eens uit van ziggo en daarna de router, daarna weer insteken

Laatst bewerkt:
heb ik ook al tig keer gedaan en ook al de laatste versie van de driver gebruikt. Met Ziggo-helplijn ook al van alles gedaan zoals ipconfig / renew enz maar zonder resultaat.

Goed gaon
Harry

Hoi Lokoloko,

Heb WinsockFix.exe inmiddels gedownload en ga er dan morgen (dinsdagavond) mee verder want op nu moet ik toch echt gaan slapen.
Kom morgenavond wel met reactie,

Goed gaon
Harry

Probleem is opgelost ! Dank voor het meedenken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan