Geen internet meer (dns probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joerike

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Sinds vandaag krijg ik de melding can't communicate with the device or resource.

Na het hele internet hebben afgezocht en belachelijke oplossingen te hebben gevonden zoals mcafee verwijderen.... wat ik dus niet heb. Heb ik de moed opgegeven vandaar deze post.

Andere computer en laptop geraken wel op het internet dus de modem en mijn switch doen het prima.
Ik heb werkelijk al alles geprobeerd.
Ik gebruik Windows 7 64bit, volledig bekabeld netwerk
Heb mijn computer volledig geformatteerd en Windows geherinstalleerd maar tevergeefs....
Ip staat op automatisch ingesteld (ipv4 en ipv6)

screen van de kapotte pc
ipconfig.jpg

screen van werkende pc
Naamloos.jpgNaamloos2.jpg

Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.

Mvg,
Joeri

Laatst bewerkt:
neen geen router wel een modem en aan switch daarachter =) wonder boven wonder werkt mijn computer nu terug....
Zal tijd van de maand zijn zeker....

Ik zal je zeker aanraden een router aan te schaffen zodat je een thuisnetwerk maakt.

Ja maar heb hier ook een digicorder staan en die moet dan weer achter een switch staan en dan zou ik achter die switch mijn router moeten zetten .... krijg je een heel netwerk op den duur he :)

een switch maakt geen netwerk. het geeft je alleen de gelegenheid apparatuur met elkaar te verbinden. als de apparatuur in het zelfde netwerk zitten heb de pas een netwerk.
je netwerk bestaat uit een netwerkadress en het subnet. bij een thuis netwerk is dit meestal 192.168.0.0 /24

als je een digicorder achter een router zet is hij niet interactief :) dus kan je even goed je netwerk kabel uit je digicorder uittrekke en oprollen heb hier nog altijd een oude arris modem hangen die heeft maar 1 uitgang he die nieuwe modems van telenet hebben er 4

ik begrijp je niet meer, je hebt het over een modem, maar ik begin te denken dat je het oven een integrated router hebt, een met een modem, switch en AP die geleverd word door je provider.
hoezo zou een digicorder achter een router niet interactief zijn?

de nieuwe modems van telenet hebben dat idd allemaal in 1 =) maar ik dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan