lichtflits
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 dec 2000
Hoi.
Normaal gesproken is het geen enkel punt om internet terug te krijgen na dat ik de pc geformatteerd heb.
Alleen op de een of andere manier wilt het deze keer niet lukken.
Ik herstel normaal altijd eerst de internetverbinding voordat ik de overige software ga installeren.
Er staat dus nog geen "troep" op de 2e pc.
Het probleem:
Op de pc waar internet werkt (chello) krijg ik bij de status van de 2e netwerkkaart te zien:
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
Als ik dan op de werkende pc naar "thuisnetwerk installeren" ga en daar alle pagina's invul krijg ik uiteindelijk te zien: De wizard netwerk instellen is niet voltooid.
Als ik dit zelfde op de 2e pc doe dan krijg ik geen foutmelding.
De computers hebben onderling wel verbinding.
Wat doe ik nu ineens verkeerd.
Normaal gesproken is het even "thuisnetwerk installeren" en alles werkt weer.
Maar dat gaat nu helaas niet op.
Ik begin ondertussen aardig kwaad te worden op die computers. (tja, is het domste wat je kan doen)
Normaal gesproken is het geen enkel punt om internet terug te krijgen na dat ik de pc geformatteerd heb.
Alleen op de een of andere manier wilt het deze keer niet lukken.
Ik herstel normaal altijd eerst de internetverbinding voordat ik de overige software ga installeren.
Er staat dus nog geen "troep" op de 2e pc.
Het probleem:
Op de pc waar internet werkt (chello) krijg ik bij de status van de 2e netwerkkaart te zien:
Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
Als ik dan op de werkende pc naar "thuisnetwerk installeren" ga en daar alle pagina's invul krijg ik uiteindelijk te zien: De wizard netwerk instellen is niet voltooid.
Als ik dit zelfde op de 2e pc doe dan krijg ik geen foutmelding.
De computers hebben onderling wel verbinding.
Wat doe ik nu ineens verkeerd.
Normaal gesproken is het even "thuisnetwerk installeren" en alles werkt weer.
Maar dat gaat nu helaas niet op.
Ik begin ondertussen aardig kwaad te worden op die computers. (tja, is het domste wat je kan doen)