Webgebruiker
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 nov 2012
Windows 7 64 bit
HP PC
Hallo allemaal,
Ik heb een heel vervelend probleem en wil jullie graag om hulp vragen. Ik ben een beginner op het gebied van computers dus moet waarschijnlijk e.e.a. dubbel navragen.
Na een installatie van AVG (virusprogramma) lukt het niet meer om verbinding te maken met het internet. Mijn PC is plotseling uitgeschakeld na de weergave van een blauw scherm. Dit gebeurde pas tijdens/na de installatie van de AVG software.
Wanneer ik nu op het netwerkicoontje klik, op de taakbalk van mijn PC, wordt er het volgende weergegeven:
"Niet verbonden". Er zijn geen verbindingen beschikbaar.
Probleem oplossen?
Dus ik klik op de "probleem oplossen" link. Dit krijg ik te zien:
"Gevonden problemen. Er is mogelijk een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor LAN-verbinding".
Deze reparaties als administrator uitvoeren?
Ja.
Controleren of het probleem met de netwerkadapter is opgelost....
"De adapter voor "LAN-verbinding" ondervindt problemen."
Volgende.
"probleemoplossing is voltooid"
"Kan niet alle gevonden problemen automatisch oplossen. Hieronder worden meer gegevens verstrekt."
"Gevonden problemen Er is mogelijk een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor LAN-verbinding"
De vraag: Wat kan ik nu doen om dit probleem op te lossen en weer op internet te komen?
Het probleem trad op na de installatie van AVG free.
Alvast bedankt voor uw reactie.
HP PC
Hallo allemaal,
Ik heb een heel vervelend probleem en wil jullie graag om hulp vragen. Ik ben een beginner op het gebied van computers dus moet waarschijnlijk e.e.a. dubbel navragen.
Na een installatie van AVG (virusprogramma) lukt het niet meer om verbinding te maken met het internet. Mijn PC is plotseling uitgeschakeld na de weergave van een blauw scherm. Dit gebeurde pas tijdens/na de installatie van de AVG software.
Wanneer ik nu op het netwerkicoontje klik, op de taakbalk van mijn PC, wordt er het volgende weergegeven:
"Niet verbonden". Er zijn geen verbindingen beschikbaar.
Probleem oplossen?
Dus ik klik op de "probleem oplossen" link. Dit krijg ik te zien:
"Gevonden problemen. Er is mogelijk een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor LAN-verbinding".
Deze reparaties als administrator uitvoeren?
Ja.
Controleren of het probleem met de netwerkadapter is opgelost....
"De adapter voor "LAN-verbinding" ondervindt problemen."
Volgende.
"probleemoplossing is voltooid"
"Kan niet alle gevonden problemen automatisch oplossen. Hieronder worden meer gegevens verstrekt."
"Gevonden problemen Er is mogelijk een probleem met het stuurprogramma voor de adapter voor LAN-verbinding"
De vraag: Wat kan ik nu doen om dit probleem op te lossen en weer op internet te komen?
Het probleem trad op na de installatie van AVG free.
Alvast bedankt voor uw reactie.