jaapstam96
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2001
Hallo,
Sinds ik Norton Internet Security 2006 heb geïnstalleerd heb ik geen internet meer.
Ik heb eerst Norton Sysytemworks 2003 verwijderd, in het register alle symantec verwijzingen verwijderd en toen NIS 06 geïnstalleerd.
Van alles geprobeerd maar er zouden geen problemen zijn volgens windows xp.
Modem gereset, gebackupte register teruggezet etc.
Toen de systeemherstel maar gebruikt. Dat leverde ook niets op. Behalve dan dat de systeemherstel nu niet meer wil opstarten.
In de veilige modus kon ik wel op internet na het systeemherstel.
En met mijn oude browser Internet explorer lukt het nu ook.
Met firefox nog niet en ook outlook express kan geen verbinding maken.
Tevens duurt het opstarten van mijn pc erg lang. De achtergrond komt in beeld maar het duurt plm. een minuut voordat het bureaublad verschijnt en er gewerkt kan worden.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Geïnfecteerd misschien???
Wie kan me helpen uit deze penarie?
Groetjes,
__JanWillem__
Sinds ik Norton Internet Security 2006 heb geïnstalleerd heb ik geen internet meer.
Ik heb eerst Norton Sysytemworks 2003 verwijderd, in het register alle symantec verwijzingen verwijderd en toen NIS 06 geïnstalleerd.
Van alles geprobeerd maar er zouden geen problemen zijn volgens windows xp.
Modem gereset, gebackupte register teruggezet etc.
Toen de systeemherstel maar gebruikt. Dat leverde ook niets op. Behalve dan dat de systeemherstel nu niet meer wil opstarten.
In de veilige modus kon ik wel op internet na het systeemherstel.
En met mijn oude browser Internet explorer lukt het nu ook.
Met firefox nog niet en ook outlook express kan geen verbinding maken.
Tevens duurt het opstarten van mijn pc erg lang. De achtergrond komt in beeld maar het duurt plm. een minuut voordat het bureaublad verschijnt en er gewerkt kan worden.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Geïnfecteerd misschien???
Wie kan me helpen uit deze penarie?
Groetjes,
__JanWillem__