Geen internet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
3
Ik heb een router van 3com gekocht omdat ik ook internet op mijn laptop wou. ik ben niet zo goed in het installeren va ndat zo dingen dus ik heb alleen de router aangesloten en iamnd anders zou er later beveileging op zetten. 2 dagen ging dat prima maar nu kan ik niet meer op internet omdat hij (alleen lokaal) aangeeft ofzo. ik kan het probleem maar niet vinden weet iemand hier raad mee?
 
Is het een draadloze router?
Heb je je fabriekswachtwoord vervangen?
 
Dan bestaat de mogelijkheid dat één of andere grappenmaker in de buurt middels het fabriekswachtwoord in je router heeft ingelogt en de boel op slot heeft gezet. Ik zeg niet dat dat is gebeurt, maar het kan!

Aan de achterkant van de router zit een resetknop. Druk die met een pen of potlood eens 10 seconden in. Daarmee gaat de router terug naar de fabrieks instellingen en moet je in principe weer kunnen inloggen in je router en kunnen internetten.
 
daar kwam ik ook al op en ik heb al een keer gereset. en dan heb ik weer prcies het zelfde.
 
verbind je laptop middels een utp kabel met je router. Zo moet je in elk geval kunnen inloggen in je router om je instellingen te kunnen maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan