Hallo allemaal,
Ten eerste iederen een gelukkig 2009.
Ik heb een router gekocht omdat we van de kabel afwilden en ondertussen een laptop en een nieuwe pc hebben.
Nu had ik woensdag toen ik hem aansloot wel internet en gistermiddag ineens niet meer
's ochtends heb ik wel de wii ook op de router aangemeld. ben woensdag nog aan het zoeken geweest hoe ik hem moest beveiligen maar dit lukte niet.
Via de kabel heb ik wel internet maar via de router niet.
van de router naar de computer heb ik wel verbinding maar van internet naar router staat er een kruis doorheen.
heb ook geprobeerd met vaste kabel via router maar dit gaat ook niet.
heb de modem en router al verschillende keren afgesloten en opnieuw aangezet.
mijn router is sitecom 300N WL 575 met usb adaptor die gebruik ik voor de computer.
mijn laptop is wel draadloos.
ik weet zelf niet meer wat ik kan doen om het op te lossen.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes, Jolanda
Ten eerste iederen een gelukkig 2009.
Ik heb een router gekocht omdat we van de kabel afwilden en ondertussen een laptop en een nieuwe pc hebben.
Nu had ik woensdag toen ik hem aansloot wel internet en gistermiddag ineens niet meer
's ochtends heb ik wel de wii ook op de router aangemeld. ben woensdag nog aan het zoeken geweest hoe ik hem moest beveiligen maar dit lukte niet.
Via de kabel heb ik wel internet maar via de router niet.
van de router naar de computer heb ik wel verbinding maar van internet naar router staat er een kruis doorheen.
heb ook geprobeerd met vaste kabel via router maar dit gaat ook niet.
heb de modem en router al verschillende keren afgesloten en opnieuw aangezet.
mijn router is sitecom 300N WL 575 met usb adaptor die gebruik ik voor de computer.
mijn laptop is wel draadloos.
ik weet zelf niet meer wat ik kan doen om het op te lossen.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes, Jolanda