Mijn dochter heeft gisteren een nieuwe laptop gekocht (die heeft ze nodig voor school) en ik heb geprobeerd om hem te installeren. Met veel problemen is dat gelukt, maar we hebben er nog steeds geen internet op zitten. Er zit windows 7 open bij het computertje op de taakbalk zie ik iets geels. Het lijkt wel een soort sterretje. Ik zie aan de linkerkant op de taakbalk wel een icoontje staan van Internet Explorer, maar als je daarop drukt, dan krijg je de melding: pagina kan niet worden weergegeven en daaronder verbindingsproblemen vaststellen. Als je op laatstgenoemde drukt, dan komt de volgende melding:
Een lijst met beschikbare netwerken weergeven.
Als ik hierop druk, dan zie ik bovenaan staan: niet verbonden. Er zijn netwerkverbindingen beschikbaar.
De bovenste verbinding is van onze router (sitecom N300) en als ik daarop druk, moet ik een 8-cijferige pincode invoeren. Die kan ik nergens vinden. Of ik moet een beveiligingssleutel invoeren. Maar ik weet niet meer hoe ik achter die beveiligingscode moet komen. Ik weet dat ik naar start moet gaan en dan naar zoekfunctie. Dan moet ik geloof ik een paar letters intypen. Maar ik weet de letters niet meer. Zou iemand mij verder kunnen helpen?
Een lijst met beschikbare netwerken weergeven.
Als ik hierop druk, dan zie ik bovenaan staan: niet verbonden. Er zijn netwerkverbindingen beschikbaar.
De bovenste verbinding is van onze router (sitecom N300) en als ik daarop druk, moet ik een 8-cijferige pincode invoeren. Die kan ik nergens vinden. Of ik moet een beveiligingssleutel invoeren. Maar ik weet niet meer hoe ik achter die beveiligingscode moet komen. Ik weet dat ik naar start moet gaan en dan naar zoekfunctie. Dan moet ik geloof ik een paar letters intypen. Maar ik weet de letters niet meer. Zou iemand mij verder kunnen helpen?