geen internet na herinstallatie windows xp home edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
goedendag , ik heb na herinstallatie van xp home geen internet meer, ik krijg alleen de mogelijkheid om een inbelverbinding of thuisnetwerk te maken.
ps. LAN verbinding loopt wel 100Mbs en de tijd die verstreken is. maar ik zie alleen het LAN icoontje en niet van bv draadloos internet.
wat doe ik fout of wat kan ik doen. voor herinstallatie werkte internet gewoon. ik heb herinstallatie wel gedaan met de internet kabel in de pc , was dus tijdens installatie aangesloten. kan dit de fout zijn of heeft iemand een ander idee.
willem 2

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk mist er een driver. Kijk eens of je een cdtje hebt met drivers van het moederbord en/of van de draadloze netwerkkaart en installeer dan de drivers ;) Mocht je geen cdtje meer hebben kan je ze ook van internet afhalen.

hoi, ik heb deze recovery cd al eerder gebruikt en toen stond internet er gewoon op.
ps ik heb alleen een cd met de volgende gegevens erop.
modum
56Kbps internal v.92 manual. ultilities.drivers .
is dat deze????. maar zoals ik al zei staat er wel de LAN verbinding en niet( net als bij andere pc's) geen aparte verbinding zoals een draadloos pictogram.

ps hij geeft ook aan als ik het internet op wil
dat hij proxyy instellingen aan het opsporen is
willem 2

Waarschijnlijk moet je het draadloos eerst nog even (een keer) inschakelen in je bios of via een schakelaar op je toetsenbord (laptop).

waar in de bios en hoe , als ik in de bios wil moet ik de pc uitschakelen of is er een andre optie en schakelaar op toetsenbord zie ik niet. het is en pc geen laptop.

willem2

hallo sorry voor de zer late reaktie , er was iets gebeurd. sorry .
merk staat er nergens op ,via philips en paradigit in 2002 gekocht met windows xp home edition.
ik heb wel een serie nummer meer staat er achter niet op.
kan ik misschien in de bios gegevens eruit halen??
\
alvast bedankt voor de moeite.

willem 2

het is een pc en ik ben er tussen 18:00 en 19:00 weer terug en dan heb ik het uigezocht , als ik bovenstaande wizard heb gedownload en op mijn externe harde schijf heb gezet ga ik er vanuit dat ik hem op de pc kan uitvoeren.
tot straks.

willem 2

hallo , het type is i845GEV/PEV-W83627.
ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.

willie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan