Geen internet na instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerF

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Mijn vriendin heeft sinds kort een nieuwe laptop, ze nam de laptop gister mee naar mijn huis om de foto's van de vakantie te laten zien aan me ouders. Toen wij op de internet bij mij thuis gingen kregen we een schermpje te zien van 3 mogelijkheden. 1 daarvan was ''Thuis internet, geloof ik'. Daar drukte ik op. Niks aan de hand tot dusver, toen zij vervolgens bij haar thuis weer verbinding met internet probeerde te maken ging dat niet meer. Ze kan nu met geen enkele internet meer verbinding maken, bij haar thuis als bij haar buren etc. Laatst kon dit nog wel.

Het gaat om een windows 7 laptop.

Hoe moet ik dit oplossen?

Je bedoelt zeker het schermpje met ''Thuisnetwerk'' ''Bedrijfsnetwerk'' of ''openbaar netwerk''??
Dat kun je veranderen als je verbinding met een netwerk hebt gemaakt, ga je naar configuratiescherm>Netwerkcentrum. Wat je daar aan moet klikken, zie je hieronder, met een kring:

0cc5496b-e147-4292-9c6d-16f6c56c9384.jpg

Als het goed is staat daar: ''Thuisnetwerk'' ''Bedrijfsnetwerk'' of ''openbaar netwerk'', vlak naast een pictogram(zie foto). Daar moet je op klikken, en dan krijg je schermpje weer(dat je bedoelde). Probeer dat eens te veranderen en vertel daarna even of het is opgelost...

Succes:thumb:

Laatst bewerkt:
Je bedoelt zeker het schermpje met ''Thuisnetwerk'' ''Bedrijfsnetwerk'' of ''openbaar netwerk''??
Dat kun je veranderen als je verbinding met een netwerk hebt gemaakt, ga je naar configuratiescherm>Netwerkcentrum. Wat je daar aan moet klikken, zie je hieronder, met een kring:

0cc5496b-e147-4292-9c6d-16f6c56c9384.jpg

Als het goed is staat daar: ''Thuisnetwerk'' ''Bedrijfsnetwerk'' of ''openbaar netwerk'', vlak naast een pictogram(zie foto). Daar moet je op klikken, en dan krijg je schermpje weer(dat je bedoelde). Probeer dat eens te veranderen en vertel daarna even of het is opgelost...

Succes:thumb:

Bedankt voor de snelle reactie, ik zou het morgen even proberen dan ga ik namelijk weer naar haar toe.
Ik vind het echter wel apart dat na het instellen van een netwerk als thuis netwerk je gelijk geen verbinding met een enkel ander netwerk zou kunnen maken.

We zullen het morgen zien, ik laat het je weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan