geen internet na sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
pentium IV. Geformateerd en xp home 2002 erop gezet. Draait goed, meteen alle updates gedaan met sp2, en toen opeens helemaal geen internet. Geen enkele foutmelding, geen anti virus er nog op, geen firewall, geen conflicten, maar niets te bereiken of te pingen via msdos scherm. Sp2 er weer afgehaald en internet is terug. Wie weet waar het aan ligt?

Geplaatst door ElineK
pentium IV. Geformateerd en xp home 2002 erop gezet. Draait goed, meteen alle updates gedaan met sp2, en toen opeens helemaal geen internet. Geen enkele foutmelding, geen anti virus er nog op, geen firewall, geen conflicten, maar niets te bereiken of te pingen via msdos scherm. Sp2 er weer afgehaald en internet is terug. Wie weet waar het aan ligt?

Welke modem heb je? SP2 kan met sommige modems niet overweg.

Misschien is er een software-update voor je modem ?
Voor de Alcatel Speedtouch bijv. hielp dat bij mij prima.
Succes,
Greetz,
Harry.

Geplaatst door Harry Snor
Misschien is er een software-update voor je modem ?
Voor de Alcatel Speedtouch bijv. hielp dat bij mij prima.
Succes,
Greetz,
Harry.

Dat is toch die USB vliegende schotel? Met die had ik bij verschillende mensen problemen. Met SP2 no way. zonder geen probleem. Zelfs niet na het downloaden van de nieuwe driver.

Is dus een kabel modem. Heb je een CD met SP2, zo ja verbinding met internet, firewall en virusscanner uitschakelen. Ook alle lopende programa's sluiten. Dan SP2 installeren. Dan zou het kunnen lukken. Indien niet kan je de CD gratis bestellen via de MS site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan