Geen Internet na Virus?! ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComCom

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
Dag mensen :)

Ik heb een probleem.
Een weekje geleden had mijn laptop (Windows XP) last van een paar virussen.
Dus een virusscanner geïnstalleerd en heb nu geen last meer van die virussen :D
Alleen nu is het probleem.. Nadat die virussen verwijderd zijn, heb ik geen internet meer?!
De laptop geeft wel aan dat er Verbinding is met Draadloos Netwerkverbinding en bij de sterkte geeft ie aan: Zeer Goed. Dus ik geen idee wat het probleem kan zijn.. Iemand die mij kan helpen? :confused:

als je inlogt in je router, zie je dan bij status of je een ipadres hebt?

Start->uitvoeren. Typ daar cmd en enter. Je krijgt een nieuw venster, typ daar ipconfig en weer enteren. In het vebster zie je nu een aantal regels, één daarvan is standaard gateway, daar staat een ip adres achter. Iets als 192.168.1.1. Typ dat in je internet browser. Je krijgt nu een inlogscherm van je router.

Start->uitvoeren. Typ daar cmd en enter. Je krijgt een nieuw venster, typ daar ipconfig en weer enteren. In het vebster zie je nu een aantal regels, één daarvan is standaard gateway, daar staat een ip adres achter. Iets als 192.168.1.1. Typ dat in je internet browser. Je krijgt nu een inlogscherm van je router.

Enige wat ik krijg is 'Ongeldig Adres' of 'Pagina niet gevonden'.
Of zeg ik nu iets heel doms? :shocked:

Enige wat ik krijg is 'Ongeldig Adres' of 'Pagina niet gevonden'.
Of zeg ik nu iets heel doms? :shocked:

Nee hoor, ik ging er even van uit dat je een router hebt maar volgens mij heb je maar één pc, is t niet?

Nee hoor, ik ging er even van uit dat je een router hebt maar volgens mij heb je maar één pc, is t niet?

Nope.. Dit word getypt vanaf de 'vaste' computer, en ik heb dus problemen met de laptop, die zich in hetzelfde huis bevind :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan