Geen internet op 1 wel op ander

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
1.975
Beste,

Sinds een paar dagen hebben wij twee laptops in huis. Beide draadloos aangesloten op inet. Dit werkte tot gisteren zonder problemen


Gisteren is de router er tussen uitgeweest en gereset (kan me niet herinneren dat ik ooit iets ingesteld heb zodta er meer pc's op het internet zouden kunnen en dat dus nu eruit is)zodat ik via de router kan printen. Nu heb ik de router er weer tussen en inmiddels nogmaals gereset maar als de ene laptop internet heeft, heeft de ander dit niet.

Wel vinden ze beide het netwerk. De probleem oplosser zegt dat er een DNS configuratie probleem is. Ik heb me al suf gezocht daar ik toch niet echt geheel nieuw hier mee ben maar ik kom er toch echt niet uit.

Suggesties?
 
Ook erg vervelend.....

Het is nu nog even een onbeveiligd netwerk. Op de laptop waarop ik nu geen internet heb maar wel netwerk kan ik de router niet benaderen. Toegang geweigerd. OP de laptop waarop ik wel internet heb zegt ie"pagina kan niet worden weergegeven"

Omgekeerd als de andere laptop wel internet heeft en deze laptop niet, kan ik op deze laptop WEL op de admin pagina van de router komen. En via die andere nog steeds niet...
 
Zucht....


Bij het terug zetten van de router gisteren heb ik :rolleyes: de kabel van het modem naar de router in een poort waar je normaal een bedrade pc op aansluit geprikt.


Problem solved :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan