Geen internet op acer aspire netbook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
heyy,
Aller eerst weet ik niet of dit in het goede gedeelte van het forum staat. Dus als het verkeerd staat, sorry daarvoor. Maar nu mijn probleem. Ik heb 2 kleine netbook's acer aspire A110-Ab. Maar op allebei kan ik geen internet krijgen. Vroeger deed draadloos en bedraad het, maar nu doet beide het niet meer. En dat is toch eigenlijk wel waar dat soort laptop's voor zijn. Acer al ge-emailed, niks van terug. Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt:thumb:

Als beiden het niet doen klinkt het meer alsof er iets mis is met je internetverbinding zelf. Alhoewel me dat dan weer vreemd lijkt, tenzij je dit bij iemand anders post?

Ligt niet aan mijn netwerk thuis. Andere laptop's werken namelijk wel.

ziet ie de draadloze netwerken wel? of werkt de hele netwerkkaart niet?

Hele netwerk kaart werkt niet, dus als ik op scannen druk, komt er niks te staan

Hoe kan i kdie instaleren? Netwerkaart is iig voor wifi: Atheros AR5006EG 802.11 en voor LAN: realtek RTL8102E

Nog een probleem, de laptop kan geen SD of USB apparaat meer vinden...

en een cd drive zit er zkr niet in:s
kijk eens bij apparaat(als linux zoiets vergelijkbaars heeft) beheer of er vraagtekens/uitroeptekens staan.

Helaas ben ik absoluut geen (ervaren) linux gebruiker, dus kan ik je denk ik niet verder helpen. excuses:S

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan