Geen internet op de desktop wel op de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

r0wan

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Hallo,

Ik heb de afgelopen dagen problemen met mijn draadloze internetverbinding op mijn computer, op mijn iPhone en PlayStation doet hij het (evenver) wel gewoon. Het is pas de afgelopen paar dagen daarvoor deed hij het wel. Ik heb niets veranderd maar daarom vind ik het zo vreemd. Ik draai Windows 8 en maak verbinding via een wifi usb stick van sitecom. Gister had ik ineens weer een aantal uur internet en daarna niet meer hij geeft af en toe ook aan dat er verbinding is maar dan kan ik niet op het internet

Bedankt voor je reactie, helaas draait dat programma niet op windows 8 :(. Zou het probleem door malware veroorzaakt kunnen worden dan?

Ik heb met dat programma een uitgebreide scan voltooid en hij heeft niets kunnen vinden.
Vandaag overdag de hele dag geen internet gehad en nu in de avond draait hij weer als een zonnetje.
Dat was gisteren ook al het geval.

heel vreemd, andere draadloze apparaten werken Prima zij je, geen malware.., heb je de nieuwste driver van je sitecom stick? kijk gelijk even of er miss windows updates beschikbaar zijn.

Nogmaals bedankt voor de reacties, maar ook dit lost het niet op.
Het vreemde is dat het internet het in de ochtend en in de late avond/nacht het wel doet en overdag van een uur of 1500 het niet doet. Dit vind ik heel vreemd

Is er iemand die hier wat mee weet?

Ik heb overigens een nieuwe ''dimensie'' aan het verhaal toe te voegen:

internet doet het nog steeds niet overdag/in de vroege avond met huidige stick. Ik heb de stick van een andere pc gepakt (precies hetzelfde type en model) en daarmee heb ik wel(erg traag) internet. Hoe kan dit?
Met deze stick haal ik downloadsnelheden van 100 kb/s terwijl ik met de andere stick afgelopen nacht pieken had van 1000kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan