Geen internet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Een laptop had wirles aansluiting via upc. Na installeren van desktop pc (bekabeld via modemrouter van upc) geen draadloosinternet meer op laptop. Lukt met geen mogelijkheid meer. Zelfs de driver deed niets meer. Wel inmiddels gelukt de driver opnieuw te installeren.
Ik heb de laptop (van mijn dochter; een pakard bel easy note) nu bij mij thuis en probeer via mijn adsl (versatel/tele2) verbinding te maken. Het netwerk ziet wel de draadloze netwerken in de buurt maar kan daar geen verbinding mee maken. Ook bekabeld via mijn modemrouter lukt niet.
Krijg overigens bij aanzetten van de laptop ook de volgende foutmelding:
soccet error 10060 connenction timed out.
Het netwerk icoontje rechtsonderin staat m.i. goed. wel verbonden (met onbekend netwerk) toegang alleen lokaal.
Vanalles al geprobeerd en veel op internet met een ander pc gezocht. Noggeen oplossing gevonden. Wie kan helpen??

Door verbinding te maken met een kabel naar je router en inloggen
daar het vinkje weg te halen bij de wireless verbinding bij "Hide"
en je zal dan weer je verbinding zien

Tja dat lukt mij dus niet.
Bij Netwerkcentrum, vind ik bijv. wel een Lan verbinding wel ingeschakeld maar geen activiteit.
In een bijlage een printscreen gemaakt, misschien kan dat helpen voor uitleg?

Bijlagen

• printscreen netwerkcntrum.jpg
    printscreen netwerkcntrum.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 19
Mod edit voor Webservice Tele2

Er is eerder aangegeven dat eerst toestemming gevraagt dient te worden bij het bestuur voordat er gegevens van onze leden mag worden gevraagt. Een aanvraag is bij het bestuur niet bekend en zolang zullen berichten van jou worden verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
snap de reactie niet op mijn vraag. Maar goed ik heb alles opnieuw geinstalleerd en dat heeft natuurlijk geholpen als kostte het meer werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan