geen internet op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

cascompuva

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Regelmatig heb ik geen internet toegang op mijn laptop.Met de probleemoplosser heb ik het tot nog toe altijd kunnen oplossen,maar nu lukt dat niet meer.
Heb al van alles geprobeerd maar geen succes.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn???

werkt het draadloos of bedraad internet niet?
welke laptop heb je?
hebben de andere pc´s op hetzelfde netwerk wel internet?
heb je al nieuwe drivers geïnstalleerd?

Sorry dat ik het zo zeg, maar ik lees je startposting als:
"Ik geen 0,0 informatie over de gebruikte Windows versie, ik geef 0,0 informatie over de gebruikte wifi adapter, maar regelmatig raak ik de verbinding kwijt."

Ik kan niet begrijpen dat je je niet een beetje verplaatst in de helpers dat dit waanzinnig weinig informatie is om op te varen voor Helmij-helpers die toch echt niet over je schouder mee kunnen kijken.

Goed, even terug naar de vraag: Zoals Dennis al vroeg is het inderdaad zinvol om te vermelden of anderen die hetzelfde wifi netwerk hebben het probleem ook hebben.
En m.b.t. nieuwe drivers: op Qualcomm Atheros en Ralinktech gebaseerde wifi adapters hebben vaak inderdaad baat bij een driver-update, maar de fabrikanten op de verpakking (d-link, netgear, ...) hebben die nieuwere drivers doorgaans niet op hun website staan. Dus moet je dan uitwijken naar de fabrikant van de originele chips in die wifi adapters (in het geval van Ralinktech: hier) of onofficiële websites (in het geval van Qualcomm Atheros: www.atheros-drivers.com)

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan