geen internet op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuertje

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
hallo,

Als ik een ethernet kabel in mijn mac doe dan staat hij er wel met een groen bolletje bij in netwerk bij instellingen maar ik kan niet internetten, dus als ik naar 'diagnostische info...' ga dan staat er bij ethernet en netwerk instellingen een groen bolletje maar bij internetaanbieder, internet en server staan rode bolletjes. zouden jullie mij erbij willen helpen het probleem op te lossen?

bvd scheurtje

toevoeging: hij ziet ook gewoon mijn windows 8 laptop bij finder tussen gedeeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, mike misschien is het even mogelijk om hier eens even te kijken. Wellicht wordt je door deze assistent het beste geholpen, aan enkele voorwaarden moeten er zijn natuurlijk maar dat spreekt voor zich. Klikje

Hoop dat je er wat mee kunt het zijn tips/workarround en ik weet niet of je het zo op kunt lossen.

die link is alleen voor AirPort, Internet, Mac OS X 10.4, Mac OS X 10.5, Mac OS X 10.6 dus ik denk dat ik daar niet zo heel veel aan heb. welke inlog gegevens moet ik gebruiken bij assistent voor pppoe?

zou het kunnen dat ik iets in de instellingen van de router moet aanpassen?

is dat dan een wachtwoord van mijn ziggo account? want in windows doe ik gewoon de kabel erin en dan heb ik gewoon internet, voor wifi heb ik wel een wachtwoord nodig.

Ja dat kan zeker proberen. Wellicht is dat het wat ik eerder zei. Anders even goed die linkjes doorlezen, kan wel een hoop gaan typen, maar apple heeft dat al gedaan. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan