geen internet op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanspruit

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
Ik heb sinds vandaag geen internet meer op mijn laptop.
Alle andere computers die op dat netwerk aangesloten zitten die doen het gewoon nog inclusief een exact identieke laptop.
Ik kan ook geen verbinding meer maken of zo iets dergelijks weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Hallo Arjan.
Wellicht even dit doen Misschien is er daar iets niet goed, dus hoe is het gesteld met apparaatbeheer.
Rechtsklik op computer, ga naar beheren, dan apparaatbeheer, netwerkadapters. Staat daar dan de wireless adapter bij?
Zonder foutsymbooltje. Rechtsklik dan op dat ding, dan op eigenschappen. Staat daar nog iets verkeerd
of staat daar, "dit apparaat werkt correct".
Bij een laptop is er een knop of toetscombinatie, iets met Fn+F, waarmee de draadloze adapter kan worden in/uit-geschakeld.
Ik weet niet of die toetsencombinatie aanstaat. Contoleer dit.

Is het sinds kort dan systeemherstel overwegen. :confused:

Laatst bewerkt:
ik heb alles geprobeerd alle apparaten werken goed volgens de computer. ik heb geen sneltoets maar een schuifje op mijn laptop en die staat aan alles zou dus moeten werken maar licht het niet aan drivers of zo daar zat ik aan te denken

Arjan. Ga dit eens proberen. Rechtsklik Computer, dan Beheren, dan apparaatbeheer. Daar netwerkadapters even opengooien en de draadloze adapter wireless verwijderen.
Dan rechtsklik, installatie ongedaan maken. Dan vervolgens je laptop opnieuw opstarten, dan wordt hij vanzelf opnieuw geinstalleerd. ;)

Ik heb het graag voor je gedaan. Fijn dat het is opgelost voor je. Groet Manamana. :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan