geen internet toegang met Powerline

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelvanderkaa

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Ik heb sinds kort een D-link dhp-434 powerline gekocht, na deze op de standaard manier aan te sluiten werkte het meteen. Echter even later zegt mijn Windows 7'geen internet toegang'(wel verbinding). Bovendien zeggen beide adapter d.m.v. een rood lichtje weinig of geen snelheid te hebben maar geen verbinding te hebben.
Kan dit liggen aan instelling op mijn router? of kan ik dit op een anderen manier oplossen?

alvast bedankt,
michel

Ik heb wel het een en ander geprobeerd, maar dat wou niet helpen. Bovendien zou dat niet kunnen verklaren waarom hij het eerst wel prima deed voor een paar uur.
het internet doet het trouwens doet het trouwens op anderen computers wel prima.

het internet doet het trouwens doet het trouwens op anderen computers wel prima.
OK maar doen die andere PC's het ook prima op die Powerline?

nee, die hebben gewoon internet via een kabel of draadloos.
Geen powerline op geprobeerd, maar ik verwacht niet dat dat gaat werken aangezien het bijde apters al zeggen dat ze geen internet snelheid hebben.

het zit nog binnen de terug breng periode dus ik denk dat ik hem gewoon terug breng. en zeg dat het niet naar behoren werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan