Geen internet toegang

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jura
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jura

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Heb een desktop met Windows XP (SP3) waarmee ik geen toegang meer krijg tot internet. Ik dacht dat het aan de WLAN kaart lag. Nieuwe kaart gekocht (D-Link DWA-547/DE - WirellessN PCI Adapter). Kaart en drivers geïnstalleerd maar helaas het zelfde resultaat (zie bijlage 01). IPCONFIG geeft als resultaat dat het medium ontkoppeld zou zijn (zie bijlage 02). Mijn laptop, iPad, Ipod, SmartTV en Android telefoon hebben wel (via WIFI) toegang tot internet. Heb internet via een KPN Experia Box. Iemand een goede suggestie waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en hoe ik het oplos? Alvast bedankt.

ScreenHunter_01 Apr. 08 19.28.jpg
ScreenHunter_02 Apr. 08 19.35.jpg

Staat de netwerkkaart ingeschakeld? Dit kan je controleren in de apparaat beheer. Start > Uitvoeren > devmgmt.msc, kijk of je de netwerkkaarten ziet en of ze ingeschakeld staan.

Dank voor de hulp ROYONIX en Tiennes! Heb verbinding met Internet. De reset van de Experia Box maakte dat deze wel zichtbaar werd. Het duurde even voordat er feitelijk connectie naar buiten was, maar nu ben ik weer up-and-running. Thnx again.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan